donderdag 26 juni 2014

Zwarte versierde en sexy aangeklede fles


Deze prachtige zwarte, sexy versierde fles is werkelijk het pronkstuk dat wij tot nu toe hebben ontworpen. De sexy fles heeft een 'decollettée' (op de foto helaas niet goed zichtbaar omdat het hartje ervoor hangt) en is bekleed met flink wat strassband en andere blingbling!

Deze prachtige fles is one-of-a-kind en niemand op de hele wereld heeft iets dat hier op lijkt, dus het is echt een unicum. 

De fles is te koop voor € 75,=

Heb je interesse? Reageer dan hieronder en laat je emailadres achter in je reactie, of mail mij voor meer info!


3 opmerkingen:

  1. Ik heb interesse in de bewuste fles. Is deze nog steeds te koop? En in hoeverre is 75e een vaste prijs? Het lijkt me wel iets leuks voor mijn dinnetje. Maar 75euro vind ik wel wat gortig voor mijn portommonnee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry Patrick ik lees je reactie nu pas. Vanwege omstandigheden had ik geen tijd voor deze site. De fles is inmiddels verkocht, voor € 75,-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb op mijn nieuwe blog andere hele mooie flessen staan, waaronder deze: https://artbyzohra.blogspot.com/2019/04/mooie-luxueus-gedecoreerde-fles-arabian.html

    BeantwoordenVerwijderen